Oh Lord! Lawrence is coming!









Design cover William Borowczak. Painting Laure Elisac


Oh Lord! translate into english by Tim Bentinck is now available on Amazon!
Amazon Uk
Amazon USA
Amazon Autralia
Amazon Cananda
Amazon Moon...not yet but I work on it !!!....

The paper version will arrive in few days.
I'll never say enough thank you to Tim for his beautiful translation. We had so much fun during almost two years, I almost feel a baby blues not working with him anymore !!!!

Tim and Judy Bentinck for their own book's launch in spring 2015



I hope this version will find his public, if you like it  please, let a review on Amazon, I read all of it :-)


Oh Lord ! en anglais est maintenant en ligne sur Amazon pour la version numérique, la version papier arrive dans quelques jours. 
Je me suis tellement amusée à faire cette traduction avec Tim, je ne lui dirai jamais assez merci pour tout ce bon temps passé ensemble pendant presque deux ans. Je fais un baby blues de ne plus travailler avec lui !!!

J'espère que cette version va trouver son public, si vous l'avez lu et aimé, laissez une critique sur Amazon, je les lis toutes :-)



Lyon, le 10 Octobre 2015

Aucun commentaire: